سوالات متداول

- چگونه در فیوژن شاپ سفارش خود را ثبت کنم؟

  • از طریق گزینه افزودن به سبد خرید که برای هر محصول وجود دارد و یا گزینه خرید در صفحه محصول می توانید محصول مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید.
  • در صفحه سبد خرید، در صورتی که قصد افزودن کالای دیگری را نیز دارید، روی گزینه افزودن کالای جدید کلیک کنید.
  • بعد از تکمیل خرید گزینه اقدام به پرداخت را بزنید.
  • در صفحه باز شده اطلاعات فردی و آدرس خود را وارد کرده و از طریق درگاه بانک اقدام به پرداخت نمایید و یا گزینه کارت به کارت را انتخاب نمائید.
  • پس از نمایش اطلاعات کارت، وجه سفارش را به کارت مربوطه انتقال دهید. سپس پیامی حاوی فیش واریزی و نام و نام خانوادگی تان در واتساب به شماره 09009801190 ارسال نمایید تا سفارش شما تائید گردد.

پس از ثبت سفارش، کد سفارش از طریق سامانه برایتان پیامک خواهد شد

- از چه روش هایی می توانم سفارش خود را پرداخت کنم؟

به دو صورت کارت به کارت و پرداخت آنلاین می توانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

- بعد از این که سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی می توانم آن را تحویل بگیرم؟

سفارشات تهران بعد از یک روز کاری و سفارشات شهرستان دو تا سه روز کاری به دستتان خواهد رسید. ارسال تمام سفارشاتی که از طریق پست و یا تیپاکس انجام می شود به صورت رایگان است و کد پیگیری مرسوله ارسال خواهد شد که میتوانید از طریق پست و یا تیپاکس وضعیت سفارشتان را پیگیری کنید.

در صورت درخواست جهت ارسال فوری در تهران، هزینه ارسال بر عهده خریدار می باشد.

- چگونه می توانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما به اطلاعات ذیل نیاز دارید:
شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک)
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
تاریخ انقضا مندرج روی عابر بانک

- سفارشم را به صورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده اما سفارشم ثبت نشده است؟

ممکن است به دلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد. در این صورت وجه به صورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد به حساب شما برمیگردد. تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

- سفارشم را از طریق سایت ثبت کردم، چگونه می توانم فاکتور خرید خود را مشاهده کنم؟

بر روی دکمه حساب کاربری من کلیک کنید.
در صفحه باز شده شماره موبایلی که داخل فاکتور خرید خود نوشته اید را وارد کرده و روی دکمه ادامه کلیک کنید.
کد فعال سازی از طریق سامانه برایتان ارسال خواهد شد. کد را در باکس مربوطه وارد کرده و دکمه تایید را بزنید.
با کلیک بر روی دکمه حساب کاربری من، و انتخاب گزینه سفارش ها از منو سمت راست به صفحه سفارشات من هدایت می شوید و می توانید تمام سفارشات خود را مشاهده کنید و جزییات سفارش و فاکتور خود را ببینید.

- می توانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟

برای هر گونه تغییر در مشخصات و سفارشات باید درخواست خود را قبل از تایید واحد فروش و از طریق صفحه تماس با ما به صورت تلفنی ثبت کنید.
شماره تماس: 09009801190

- امکان ویرایش و ابطال سفارش توسط خودم وجود دارد؟

خیر. می توانید از طریق صفحه تماس با ما به صورت تلفنی درخواست خود را مطرح کنید.

شماره تماس: 09009801190

- در چه شرایطی می توانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت ‏‌های فروشگاه اینترنتی فیوژن بوده است و در این راستا می ‏‌کوشد تا سفارش در شرایط مطلوب به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی امکان برگرداندن کالا وجود خواهد داشت؛ مثل مغایرت محصول با فاکتور. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

- در چه صورت وجه پرداختی استرداد داده می شود؟

در صورت اتمام موجودی محصول پس از ثبت سفارش و یا وجود مشکل در محصول، چنانچه مشتری خواستار تعویض محصول نباشد، با تماس و هماهنگی با پشتیبانی وجه پرداختی عودت داده می شود.

- ساعت پاسخگویی پشتیبانی تلفنی فروشگاه اینترنتی فیوژن چگونه است؟

هم اکنون تیم پشتیبانی فیوژن شاپ از ساعت ۸ صبح الی 15:30 عصر آماده هر گونه پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشد.